Eerste thuis Akaroa - New Zealand - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Ruud en Mariëlle - WaarBenJij.nu Eerste thuis Akaroa - New Zealand - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Ruud en Mariëlle - WaarBenJij.nu

Eerste thuis Akaroa - New Zealand

Door: RR

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Mariëlle

26 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Na een schitterende rit vanuit Christchurch zijn we aangekomen in Akaroa. Autootje doet het prima en is nog fel ook! Akaroa is een Frans / Engels havenplaatsje dat rond 1830 is ondekt door de Europianen.

Meteen maar even boodschappen gedaan (opvallend dat er om een uur of zeven nog iets open was) en toen ons cottage vinden en dat viel niet mee. Heen en weer, terug weer heen, dan weer terug en uiteindelijk even gevraagd aan een alleraardigste meneer van de drankenwinkel. Zijn acsent was een soort van stevig Iers gemixed met Schotse invloeden :) Na een paar keer doorvragen wist ik waar we moesten zijn en na de afslag reden we een donker bos in, een slinger grevel weg omhoog met scherpe bochten.

Sleutel omgedraaid en ,......WOW!
Heel erg mooi en leuk huisje. Snel ff alles neergegooid en daarna heb ik even een pasta inelkaar geflanst, glaasje rode streekwijn erbij en even elkaar vermoeid en voldaan in de ogen aangekeken.

We hebben het geflikt, we zijn in New Zealand!

• 27 Maart 2014 - 08:10

Annette:

Ik ben nu al benieuwd naar de nog komende verhalen! Heel veel plezier.
    Dikke kus,
    Annette

• 27 Maart 2014 - 09:46

Patrick Van Rooijen:

Geniet er van !!!

• 27 Maart 2014 - 11:15

Sanne Ruigrok:

Hallo luitjes, jullie verslagen zijn hier goed binnen gekomen op mijn nieuwe computer !!!
    wat leuk zo jullie te kunnen volgen, een hele lange reis achter de rug, met al veel mooie en leuke indrukken, nu heerlijk uit rusten op dit bijzondere plekje midden in het bos, met een lekkere pasta en glaasje rood, een goede start, groetjes Pa en Ma.

• 27 Maart 2014 - 11:56

Alette:

'k Blijf jullie volgen.Heb het goed!

• 27 Maart 2014 - 15:28

Tinie Meijers:

Hoi,

De verslagen zo juist gelezen. Wat een reis, leuk om dat zo te lezen en te volgen.
    Wij hebben het ook gered en zijn in Leiden, wel niet zo'n verre reis.
    Geniet er van.

Groetjes Bep en mam.